jag vet vad du gjorde förra sommaren&Anywhere But here

(> Jamie campbell<)Ni kanske trodde vad han sa men jag vet att det inte kommer hända för man har bevis från boken som jag har läst och dem har kläder på sig han lurade mig nästan ahhha men jag tänkte på det men så är jag inte så säker för man kan alltid ändra på film .
Jag ska se den här ''skräckliga'' kan man säga film som jag älskar från 1997 ''Jag vet vad du gjorde förra sommaren'' på kanal tv 4 plus och jag tror alla har sett den .
Igår såg jag en annan film med syrran den var så tråkig att vi nästan somnade ahah >Anywhere But Here< med natalie portman man bara slösar sin tid haah
Så ses imon kanske om jag inte hittar på ngt,Tycker bara inte den är så skräcklig Jag vet vad du gjorde förra...Anywhere But Here

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback