Sarah michelle Geller:Baby shower Celebration!

Sarah Michelle Gellar: Baby Shower Celebration!
Gravida skådespelerskan Sarah Michelle Gellar bär en söt GRÄDDFÄRGAD MAMMAKLÄNNING att hennes baby shower i Los Angeles på lördag (1 august).

Den 32-årige fd Buffy star bar en naken par Christian Louboutin pip-tår.

I närvaro vid baby shower var producent / regissör Adam Shankman, som officiated bröllopet mellan SMG och Freddie Prinze Jr tillbaka under 2002. Shankman och SMG har lång tid vänner utan kännedom han koreograferat ett Buffy episode tillbaka under 2001 ( "Once More, med Känsla").

Idag kommer jag inte blogga så mycket vi ska till min mosters hus och grilla och ha roligt hoppas ni har roligt idag vi sees
PS:Drömde en dålig dröm att getingar sprang efter mig ahhah

Kommentarer
emelie

hejdär!

kika gärna in i min blogg och svara på min senaste fråga :)

2009-08-03 @ 18:27:51 | http://emelieidadelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback