Filmer o Serier....

Idag såg jag wildfire och den var riktigt bra.Såg ni den?
Idag finns det fullt med filmer och serier som jag har missat i flera veckor:(Typ One tree hill ) 
1
Jakten på lyckaJackten på lycka-TV3-21.00-Skit bra!!
2Alpha DogAlpha dog TV4-kl 21.00 -har inte sett den men justin timberlake är med och Amanda Seyfried .

Serier:
Se hela bilden

One tree hill



Har missat i flera veckor :(

Gossip Girl

 Länge sen jag såg....

O säsongpremiär för projet runway kl 19.00 tv 3

:(Tror inte jag kommer se något av dessa idag får se om jag hinner för har ett stort prov imorgon!
Och värsta matte prov på ons  o teknik redovisning och spanska och allt de skit!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback