Fyller år idag ♥


Fyller år idag och jag är 15 nu hihi
Nu kan jag se vilken film som helst på bio hahahaha....
Ska inte ha västa födelsedag och orkade inte gå ut med kompisar heller.Och mamma,pappa,Sanndi och mormor o morfar ska ge mig pengar istället för presenter så de får duga eller ja det var faktiskt jag som sa att jag ville ha pengar istället för presenter .
Ska se hur mycket dem ger mig hahaha
Vi sees tror inte jag kommer blogga så mycket idag....
(Med pengarna så ska jag köpa Converse )
Har jag tänkt mig....
Men grattis till mig hihi


Kommentarer
hanin

Grattis(L)

2009-12-01 @ 17:19:48
sandra

Grattis Lara

2009-12-01 @ 17:27:49
Sanndi

Grattis ! 15 whoho

2009-12-01 @ 20:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback