Taylor Lautner: "Jag vill ha tillbaka min gamla kropp"

Taylor har gått upp 15 kilo inför rollen i "New Moon"...
Taylor har gått upp 15 kilo inför rollen i "New Moon"...

För att spela Jacob Black i ”Twilight”-uppföljaren ”New Moon” har Taylor Lautner, 17, varit tvungen att gå upp hela 15 kilo. Någon som enligt insiders inte har varit helt problemfritt för den unga stjärnan.  

— Normalt är Taylor mycket tunnare. Han känner sig för tillfället inte som sig själv. Han säger att han vill gå ner minst tio kilo när inspelningen är klar, säger en källa till National Enquirer.  

— Det värsta var allt jag varit tvungen att äta. Min tränare ville att jag skulle äta sex gånger om dagen. Om jag fuskade syntes det tydligt, för jag började gå ner i vikt.  

Det lär dock dröja innan Taylor får tillbaka sin vanliga kropp igen – när ”New Moon” är färdig är det dags att börja med kommande två filmerna ”Eclipse” och ”Breaking dawn”. De kommer att vara färdiga tidigast 2010.
Men snygg endå hahah


Kommentarer
jennifer

ååh,hans kropp är HELT perfekt så som den är nu;)

2009-07-30 @ 13:08:19 | http://layannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback