7 Saker du behöver veta om "New Moon" Wolf Alex Meraz

7 Things You Need to Know About 'New Moon' Wolf Alex Meraz . Det tog ett new moon gjutning tillkännagivandet att få Alex Meraz från oklarhet till tjocka av Twilight mani. . Av alla vargen packa gjutna infördes Meraz har klart fångat allmänhetens fantasi med sin shortlösa bilder och hans piercing ögon Men vem är Alex Meraz? Vi bad hans mentor och vän, skådespelaren Raoul Trujillo, ge oss en uppdelning. '" HAN ÄR, UM, NÄTT Het (Okej, det var vår LED): "Kameran älskar honom," instämmer Trujillo. "Överallt vi människor alltid säger," Gode Gud, vem är din vän. " "" "Det är bara att vara skrämmande nu." HAN ÄR BORTA FRÅN NYA VÄRLDEN "till" New moon: Meraz första stora film Nya världen som en av de Powhatan core krigare. "T "Det är typ av där han fick fel, säger stipendiaten Nya världen gjutna medlem Trujillo. "Det var en otrolig upplevelse." " Meraz höll på att köra, men avslogs för Apocalypto "Mel kände han inte ser Mayan tillräckligt, vilket var dumt." säger Trujillo som gjutna. ." "Jag ser inte Mayan heller, men de ställde en protes näsan på mig och jag såg massor maya". HAN ÄR ALLVARLIG DANSARE: Meraz kom till Trujillo uppmärksamhet när en annan koreograf hittade honom break-dans på gatorna i Phoenix, Arizona. Förutom inbrott dansar han utmärker sig i inhemska och nutida dans. Meraz är "en inneboende dansare säger Trujillo. som också är en koreograf. Även Colin Farrell var imponerad när Meraz dit några drag i den nya världen(New world) Trujillo: "Colin var bara att sitta och titta på flera ben alla ga-ga väg," Oh min gud. " " " Han kan SPARKA ALLVARLIG VAMPYR BUTT: Alex har studerat blandade kampsporter, vann många turneringar i karate och krigiska konst Capoeira. "Han är en ganska dödliga krigiska artist, säger Trujillo. "He can kick some serious ass." "Han kan sparka några allvarliga ass." Så vem skulle vinna: Alex eller en vampyr? " "Om det skulle bli en av Twilight vampyrer, jag skulle satsa på Alex på en minut", skrattar Trujillo. " "Men i slutändan du satsar på FILMFÖRFATTARE. De säger vad som kommer att hända." Han arbetar hårt: Nabbing den nyckelroll i Twilight var ingen lyckträff för unga skådespelare. ""Om det är någon som jag känt i mitt liv som förtjänar det här, det är Alex, säger Trujillo. "Han har arbetat honom avstängd under den tid jag känt honom. Han aldrig låter upp." Beyond vistas i början fysisk form, skådespelaren och elev arbetar hårt med bryning hans farkost, inklusive hans New moon audition. "Alex körde från Phoenix till min ranch i New Mexiko på hans födelsedag helgen så jag kunde hjälpa honom med hans audition, säger Trujillo. "Det är ca 8 timmar i båda riktningarna. Men han visste att han behövde för att få detta gjort." "Han är ödmjuk, säger Trujillo. " "Och han alltid visade att han var villig att lyssna och lära." Även med de väsentligheter, det tog en hel del arbete, tur och talang för att bryta igenom. ""New moon råkade vara där i rätt tid, säger Trujillo." Detta är hans första stora genombrott. Och vad en paus ha. Det hela är ett fenomen. " TYVÄRR damer HAN ÄR GIFT: Alex är TOKIGT kär i hans vietnamesiska-amerikanska fru Kim, som ställde naken medan gravid med deras son. De har ett barn som heter Somak (Trujillo är guden förälder). Kim var en som var riktigt Twilight fläkt. "Hans hustru är en som har läst alla dessa böcker. Och hon som sa att titta måste du fick komma in i detta. Detta är perfekt för dig. Du är den en". Slutligen, HAN ÄR UPPSPRUCKEN: "jag ibland måste säga till honom," Jag hatar dig, lägg din skjorta på, "säger Trujillo. "Han är smal ändå och han har en kropp som bara är så. Han har inte ens riktigt räkna ut att om han fungerar han enorm. Han fick dessa axlarna på honom. Det är från kampsporter och bryta dans. Och han är en av de genetiskt begåvad kille. " "De kommer att ha för att få en tränare för alla andra om uppsättning eller han kommer att framstå som en öm tumme". Kolla in vårt galleri av Alex bilder inklusive pix från Trujillo och Meraz resa till Burning Man. Berätta i kommentarerna nedan, vad tycker du om Alex Meraz?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback