Idol Eddie startar ny karriär som modell!

Här övar Eddie lite på sin modellpose!
Vindarna vänder för Eddie Razaz, han hann knappt bli utröstad ur Idol 2009 förrän karriären tog en ny vändning. I måndags blev nämligen den forna idolen fotad för en ny kampanj för det amerikanska designermärket Tom Ford! Mannen bakom kameran under fotograferingen var ingen mindre än flickfotografen Bingo Rimér, något som verkligen imponerade på Eddie: "Jag har gjort lite småjobb tidigare som man fått lite pengar för. Men det här är större, det är liksom Bingo Rimér som fotar, det är det största, säger en glad Eddie till Nöjesbladet.Självförtroendet är det heller inget fel på hos den här snyggingen som har charmat många tonårstjejer under idol-tiden: "Det här är inte det sista ni ser av mig kan jag säga. Musiken kommer först, men det är kul att vara modell, jag älskar ju mode själv och Tom Ford är en av mina modeikoner". Härligt Eddie, vi tycker i alla fall att du passar super som modell och hoppas att den världsberömde designern tycker samma sak!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback