Helt respektlöst!

jag vet att detta inte handlar om de jag skriver men helt respektlösa människor det finns!
Jag gick med en vän till synoptikern sen på vägen hem så ser jag några killar som går i 7 an och helt plötsligt stannar dem och kollar på mig konstigt och kallar mig ''jävla punkare'' och sånt!  min stil är lite udda men de är min stil !Ni har sett Kristen stewart min stil är som hennes kan man säga.
Och ja kalla mig de men gå inte efter jävla skitar!!
 
Och jag tycker att man inte ska skämmas för vilket stil man har för det är en del av dig!


Jag bara What the Freak! haha

typ sån stil har jag.Är det ngt konstig med de?Så var jag idag tyyyp.
(Många tycker jag liknar kristen stewart ibland med håret o sånt lol)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback