Leighton Meester & Robert Pattinson Hot or Not ?

Påkomna: Leighton Meester & Robert Pattinson!
HMMM!!!
Har kollat runt och sett att alla har skrivit om detta!
Vill inte att de ska vara sant!För Robert passar bäst med Kristen Stewart men det kanske aldrig var något mellan dem?Eller så kanske dumpa hon Rob?Åhh man kan undra såå mycker men det sägs att dem såg Robert gå till Leightons lägenhet och ja man vet ju inte mer!
Men jag tycker dem ejjj passar tillsammans!
Ja såhär tror jag,jag tror att robert kommer leta efter en tjej hela tiden men till sist så har det alltid varit Kristen stewart:) haha lol

Jag tyckeer att dem inte passar!!SÅÅ NOOOO they are not hot couple om de är så men hoppas vänner:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback