Svar på den korta Frågestund.



kommer det komma ut någon vänner film? :) och är inte blake lively bara fööör bäst? :)
Jag har kollat lite runt men jag tror inte om ''vänner'' blir till film.Men kan kolla lite mer.Och blake lively är en bra skådis;)

Vilken blogg väljer du: http://elinanorlen.blogg.se eller http://kissies.se ?

Ingen av dem...

Har miley cyrus ett annat namn?
Kram
Miley cyrus heter ''Destiny hope cyrus''


Varför har du valt att skriva om just kändisar?
Jag tror jag har skrivit det här förut.Jag valde först o skriva om filmer ni ser ju att min blogg heter ''allmovies'' men efter ett tag så tyckte jag att det skulle vara kul och skriva om kändisar och så blev det så.
Och för att jag typ visste nästan allt om dem och kollade alltid på nyheter o sånt.



Några speciella intressen förutom kändisar?

Ja hmm... musik älskar musik hade inte kunnat leva utan de!


Team Jacob eller Edward? snygg dezzing
Vet inte det är ganska svårt men när jag läste böckerna så var jag Team Edward men när jag såg new moon så kände jag mer på att jag är Team jacob också.Vet inte ...Är Team switzerland lol


Vilken låt är din favorit just nu?

Dead by april-fallin behind,Found myself in you och sorry for everything just nu:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback