Klä dig som Tjejerna i Pretty little liars eller köp kläderna!

 
Creator/Designer:
Sue Wong

Item:
Ostrich Feather Dress

WHERE TO GET IT:
GET THE LOOK




Wow jag som tyckte örhänget hon hade var fint och så kan man köpa det men det är alla amerikanska hemsidor så det är dollar.
Och örhänget finns i olika färger nice.
Creator/Designer:
Owlita

Item:
Prairie Pheasant Short Black&White

WHERE TO GET IT:
owlita
Klänningen ser fin ut med all den accessoarer.
Creator/Designer:
Rebecca Taylor

Item:
Waterfall Ruffle Dress

WHERE TO GET IT:
Shopbop
 
Creator/Designer:
Marc Jacobs

Item:
Blouse

WHERE TO GET IT:
Same Designer
Älskar den här occh så finns det inte o köpa linnen eller vad man kan säga.
Creator/Designer:
Charlotte Ronson

Item:
Zipper Camisole with Lace Back Detail

WHERE TO GET IT:
Shopbop
Och älskar den här jackan mycket!!
Kolla på hur mycket den kostar från dollar till kronor och den kostar där vid 700.
Creator/Designer:
J. Crew

Item:
Solid Ripstop Field Jacket

WHERE TO GET IT:
J.Crew


Vet att jag skriver rätt ofta om pretty little liars men ska variera.
Nu är det ,det sista jag ska skriva om dem typ....
Jag har tagit allt det här från
http://www.celebritystyleguide.com/

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback