Emma Watson&Kristen Stewart påminner om varandra?

Jag tycker att Kristen Stewart och Emma Watson när dem filmar så påminner dem om varandra.
Jag  såg Harry potter i för någon dag sen och Emma Watson påminde om Kristen Stewart i Twilight.
Jag tycker de och jag vet inte om ni också kanske tänker på de men de gör ett fanastiskt jobb båda men deras sätt och filma kanske bara för rollen är kanske lika på något sätt.
Inte alls lika men personligheten typ.'


Kanske inte så mycket men lite på något sätt.
Vet inte hur jag tänkte på de men det bara flög i mitt huvud när jag såg harry potter den senaste filmen och då tyckte jag att Hermoine har samma beteende som Bella i filmerna.

Ni kanske tycker att de ej stämmer men vad säger ni?

Håller ni med mig?

Kommentarer
Binai

Gryyym blogg :D

2010-12-04 @ 10:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback