Whoohooo Gott nytt år ALLA! <3


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Hmm jaa faktiskt :O

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Ja det gjorde jag ,Att jag skulle få bra betyg slutet av nian och det gjorde jag :D

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Neej.

4. Dog någon som stod dig nära?

Nej men någon som jag har träffat jaa. Men personen stod mig inte nära.
5. Vilka länder besökte du?
F
inland,Turkiet och Danmark :D

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Jaa...en viss person
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
1 o 9 december
8. Vad var din största framgång 2010?
hmm...
9. Största misstaget?
Att jag berättade till en viss person att jag hade känslor för den ! hahah Men jaa egentligen är det inte något stort men ändå något som jag ångrar mig.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jaa jag har varit sjuk och ja:p

11. Bästa köpet?
Min mobil, men nee den är sönder nu så de är kanske inte det bästa köpet egentligen,kan vara olika saker som kläder o så :P

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Resan till turkiet och kläder!

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Japp mina vänner har gjort mig riktigt glad :D
Och en viss person osså xD

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Åhh det är jättemånga, typ alla rihannas låtar,katy perry,Bruno mars och många fler .

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
I början jätteledsen men i slutet av året jätteglad!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Pluggat mer

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Hmm....vet inte ..

18. Var tillbringade du julen?
Hos min moster och det var såå jävla kuul :D

19. Blev du kär i år?
Jaddå ;)

20. Hur många one night stands?
....

21. Favoritprogram på TV?
Pretty little liars även om den inte är på tv , 90210, The vampire Diaries, OTH och många fler xD

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej, hata är ett starkt ord men inte gilla ja!

23. Bästa boken du läste i år?
Kan vara en av pretty little liars böckerna

24. Största musikaliska upptäckten?

Alla nya rockband som jag har upptäckt som jag inte visste fanns :O
Kan skriva upp dem senare xD
25. Något du önskade dig och fick?
Hmm ....

26. Något du önskade dig men inte fick?

Dator, resa till london med syrran som blev inställt! :(
27. Årets bästa film?
Ojj svår fråga.
The last song, The twilight saga:Eclipse,Salt, The stoning of soraya M,Avatar, Leap year o massa fler xD

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Bio med mina vänner,jätteroligt var de :D

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Jaa träffa min bästa vän mycket mer, vilket jag inte har gjort :(

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Hmm ganska vanlig, men mycket svarta kläder men nu är de lite mer färger,kan vara så att min stil kan jag inte förklara som punkare eller rockare utan de är min stil , det är en blanding av allt.

31. Vad fick dig att må bra?
En person har gjort att jag har mått extra bra!

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Ojj
hmm..Taylor Lautner,Garrett hedlund,Ian somerhalder,Enrique Iglesias...

33. De bästa nya människorna du träffade?
Linda <3, Sebbe,Camilla,Danne,Jennifer :D

GOTT NYTT ÅR ALLA MIN FINA LÄSARE!!!!<3
Vi hörs senare !!
MITT NYÅRSLÖFTE SKA VARA ATT JAG SKA BÖRJA BLOGGA MERA!!!!

Kommentarer
Ina

Oj, så länge sen jag har besökt bloggen:) en av de bästa.

men till frågan: kan jag kopiera frågorna?? o jag ska ange källan:)

hare bra sötis

2011-01-08 @ 19:09:56 | http://inasdag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback