Hej hej

Hej alla läsare,har haft det skit roligt ,var på läger med klassen igår till idag och det var jätteroligt!
Vi kollade på skräcklig film(the orphan) vi ville se the amytville horror men de gick inte:(
Men den var bra för alla killar blev helt skraja och vågade inte sova och jag kan lova er dem sov inte hhaha
Vi spelade andet i glaset och de var helt scary för den rörde sig och ville inte att vi skulle gå och omg
Och jag frågade om jag kommer att träffa Taylor lautner o kristen stewart 21 juni och den bara ja haha:)
Och det kommer att bli så också!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Men bara jag får tag på biljeter nu på torsdag ska dit vid sju (känner mig mobbad ingen vill med) Vem bryr sig vill fan se dem och allt!

Men skit i det har skrivit helt mycket om mig själv fast att jag inte ska och borde skriva om kändisar som jag inte har gjort och I'm sorry!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback