Om filmen :En Enda Man/A Single Man



Filmen var jättebra!Kan inte fatta att jag gillade den så mycket jag menar den var så seg i början men man förstår till sist allt ni som har sett den kanske inte tyckte om den lika mycket som jag men den hade en mening som jag länge velat få reda på och alla killar i filmen såååå snygga hhaa.
Ska säga att Tom ford är en duktig regissör som är även en designer och Colin firth är en amazing skådespelare och dessa snygga skådisarna Matthew Goode och Nicholas Hoult.
Och vill säga att inte alla tonåringar( kanske) som jag kommer o gilla den men de gjorde jag:)Tyckte att trailern var inte alls bra!

                                                           Handling:

 November 30, 1962. 
George har det svårt efter att hans partner/sambo Jim dog i en bilolycka och han ser ingen  mening med livet och kommer ihåg saker med Jim och det gör honom svårare att gå vidare. Och så  vill han ta självmord men  möter  personer och en vän och ja det är lite av handlingen.

PS är inte så bra på o förklara



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback