Robert pattinsonVSPaul wesley-Taylor LautnerVSIan somerhalder?


                                Robert Pattinson VS Paul Wesley??

                                                         ELLER 


                                 Taylor Lautner Vs Ian Somerhalder


Själv så är det svårt o välja för alla är så olika SNYGGA!

Måste säga att jag väljer Robert för ja vet inte men hans gröna fina ögon och hans ansiktdrag men Paul är ju bara vanlig men charmig osså.

Taylor Lautner o Ian Somerhalder? asså de går ej o välja jag menar Taylor med hans six-pack och Ian med hans fina ljus grönaögon och jag menar det är svårt älskar både taylors o Ians ögon dööör för deras ögon.Speciellt Tays han har såna små ögon och Ian såna som man faller för....

Ahaha -hhaah som jag har beskrivit allt shiit haha

haha jag är inte galen de är bara så eller vad säger ni?

                                     

Kommentarer
Z

Taylor och robert

2010-03-11 @ 15:31:33 | http://mileyhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback