90210 Meet The Parent&Javianna

90210 - JaviannaHann se 4 avsnitt igår,två av The vamps och Två av 90210 (Mamma blev lite arg på mig hehe) Satt kanske i fyra timmar?

Men annars älskade jag Ivy och Dixion och det som hände med Silver och Teddy genom att hon gjorde slut det var ju sjukt dåligt han kommer bli värre i Tennis och hans pappa är en idiot!
Och jag tycker inte att Naomi och Liam passar dem är bara för mycket tillsammans speciellt när Naomi bara tänker på sig själv och allt och så tycker jag mer om Annie och Liam dem är mer söta och förstår varandra.
Tyckte synd om Navid men han hade sin chans en gång i tiden men dem kommer säkert bli ihop igen;)
Det roliga var när Navid hojtade till sig ''JAVIANNA'' haha
Och jag tycker mycket mycket synd om Annies föräldrar som hade det så perfekt och var sån underbar par!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback