Min systers blogg-->www.sanndi.blogg.se

<------klicka på bilden!!

Ja ni förstår min syster som härmar mig nej jag skojar:)
Hon har gjort en blogg och den handlar om henne och om hennes dikter och noveller!
Riktigt bra och fina dikter som hon kommer att lägga upp och gå in på henne just nu har hon  skrivit en dikt o jag tycker att ni ska in och titta lite.
Och så lägger hon upp bilder på sig själv hehe lite..



Jaha nu handlar det om min syster och hennes kille!:S
hahha vet inte men hon sa att dem båda ska blogga och gåå in nu JAG HAR FIXAT LITE PÅ HENNES BLOGGDESIGN med det är inte jag som har gjort den helt o hållet.

Kommentarer
sanndi

Tack Lara så snällt av dig puuuus

2010-05-11 @ 17:10:17 | http://sanndi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback