THE VAMPIRE DIARIES ''Founder's Day'' spoiler

Damon, Elena, Stefan
Jag är lika chockad som Elena i bilden!hahah
Och som trailern säger att dem lämnar oss breathless och det gör de ju!!!!
Älskar The vampire diaries!!!Och tycker verkligen om hur Damon har blivit han sa tack till Bonnie och kanske inte lika snäll mot Stefan men han älskar sin bror !
Och att Elena kysser Damon till sist så tänkte jag på att det är helt knäppt?Och så tänkte jag de är inte Elena ,hon skulle aldrig kyssa Damon och så ser man att ''ELENA'' är Kathrine!jag bara satt framför datan och gapade hahahah
Och jag tycker så synd om Jeremy jag var nära på att gråta när Anna dog.Jävla skit varför döda han henne!!!
Men jag förstod inte, kommer Jeremy bli vampyr?
Och det är helt sjukt att hon dog de är ''fattigt'' som alla säger :P
Och jag vet vad Tyler är det är bara dem som har läst boken som vet:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback