Vilken Kändis gillade ni när ni var små?

Ja gilla o gilla vilken kändis ....Min förebild var Avril Lavigne och är fortfarande!
Jag älskade hennes låtar, allt! då jag kanske var åtta=?vet inte men ville ha likadant hår och ingen gillade henne i min ålder alla andra gillade pop-stjärnan Britney spears(blää)Och så gillade jag kylie minogue jag menar vem gillade inte henne i den tiden?
Och så tyckte jag att Ben Afleck var den snyggaste mannen i världen hahaha.
Men just nu är de flera hundra som är snygga!hehe

Vem var eran förebild o vem tyckte ni var bäst när ni var små bebisar haha alltså vem tyckte ni mest om ??

Ska inte prata om min syster hon gillade värsta spice girls och Leonardo dicaprio hahah lOl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback