Om Min berättelse

Jag är osäker om jag kommer fortsätta med just den här berättelsen som jag har börjat skriva, men jag ska börja med en ny och mycket bättre!
Det kommer handla om en naiv tjej som blir kär i en kille och dem har ett hemlight förhållande och hon upptäcker saker med honom som hon inte visste och hur mycket hon offrar för att vara med den killen och hur han kommer vara mot henne och hur hon faller isär med sin familj och mycket mer!....

Jag tror den här är mer intressant men jag kan någon dag fortsätta med den andra men just nu har jag lust med och skriva den här nya ;)
Den är mycket bättre än vad jag beskrev den!

Vad tycker ni ?

Kommentarer
Julia

Gör som du vill tycker båda låter lika bra :D

2011-01-13 @ 16:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback