Livet är för kort !


Idag fick jag reda på att en som står mig nära är allvarligt sjuk, har en sjukdom som man inte kan bota, trodde aldrig att det var så :/ Det gjorde att jag insåg att livet är kort o man vet aldrig när det är ens sista dag, så därför ger jag råd till mig själv och andra, skit i stolthet, skit i små saker som tex bråk som inte har någon betydelse, det enda som betyder just nu är att man har varandra..., älska och vara där för en oavsett, se det man har innan man förlorar det! Så istället för att bli ledsen blev jag glad för att jag fortfarande har chansen att förändra på saker som jag har varit för naiv på osv.
♥ ♥ ♥ så all kärlek till den här personen som står mig nära och familjen, jag hoppas att allt löser sig och att du blir bättre! ♥

Kommentarer
Anonym

Vem ?

Hf

2011-10-17 @ 20:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback