...

Vill bara säga såhär att jag ber om ursäkt för jag kanske gick för långt till en viss blogg som nu tror att jag härmar men jag har inte härmat dig och nästan alla har sån där sak om den jag har över min profilbild de med ''Eclipse biopremiär'' skit och jag kollade inte på din blogg och fick iden och jag fattar inte och jag hoppas du säger till mig vem som har sagt till dig att jag har härmat dig och hur du vet det och Jag kan lova dig jag har inte härmat dig det kanske hände bara så? en slump!?
Och jag ber bara om ursäkt för jag är aldrig så taskig mot andra men det  räcker !okej tror du att jag har härmat dig fråga först innan du går och anklagar mig.:)
Lycka till med framtiden du med:)

Och till mina fina läsare jag kommer skriva mer jag lovar har inte haft tid speciellt nu när jag går i nian och allt nationella grejerna så det kommer när jag har tid ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback