Svar till Cineasten

KommentarTid 
Cineasten   om Grattis till Lara Flynn Boyle,Lake Bell och Alyson Hannigan:
Gammal post, men whatever jag tycker jag måste svara ändå: Lara Flynn Boyle är antagligen en av tidernas vackraste skådespelerskor. Tror du mig inte är det bara att kolla in en av tidernas bästa serier Twin Peaks från år 1990-91 som går på kanal 9 hela sommaren. Hon har bidragit till att ge mig mitt livs bästa tv-upplevelser!

Svar:Okej, jag vet inte fortfarande vem hon är men kanske kommer på det senare.....
Svarar såhär är för att du har ingen blogg så jag kan svara dig.
Hehe okej  vad menar du med att hon har bidragit till att ge dig ditt livs bästa tv-upplevelser??

Kommentarer
Cineasten

Hmm, jag får nog starta en egen filmblogg då:)...



Lara Flynn Boyle var skurken i Men in Black II annars. Men hennes storhetstid var under första halvan av 90-talet, så jag förstår lite att du inte känner igen henne... Hehe, menade inget creepy med det, bara att första säsongen av Twin Peaks kan vara det bästa jag sett i tv-väg, och att hon bidrog till att göra serien så bra, både genom sin skönhet, personlighet och udda, men ändå sköra och sorgsna karaktär...



Hon prydde för övrigt omslaget på Rolling Stone som 19-åring! Det var en enorm grej på den tiden, och inte ens i dagens kändisvärld, med massa tonårsstjärnor, är det många ungdomar som har fått den äran.



Jag är inte mycket äldre själv, men tycker ändå det är urgulligt med en 15-årig film/kändisbloggerska :) Blir nog till att gå igenom din blogg, och även om du kanske bara talar om aktuella kändisar och serier på din sida, så känns det som att det finns så mycket bra tv/film och intressanta kändisar du glömt att nämna!



Men fortsätt skriva, så slår du in på rätt spår så småningom! :P...



2010-07-02 @ 12:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback