Stranden

Hej vet att jag inte har bloggat så mycket men idag var det soligt så jag bestämde mig att stika ner till stranden,Förutom bina som var på mig som om jag var honung ahhah
men det var inte här utan vi åkte någonstans utanför sjöbo:D
En sån rolig dag man borde göra ofta.
Jag e så glad blev lite brun haha bränd också det gör ont när jag rör vid det haha men vi sseess
Ja just det såg ett brudpar som skulle ta foto i stranden jag vet inte hur dem lyckades med bina men ja haha h
Nu är  det några nöjesnyheter.
Ha det så bra hoppas ni har haft det lika roligt som jag.Ush när jag ser bin så kommer jag ihåg hahah


http://lh4.ggpht.com/stinarad/SJYhy0WKjBI/AAAAAAAABsQ/Bz7ATTlnIPA/Strand_20080801_4158_thumb%5B4%5D.jpg




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback