Idag

Liten bild på  The OC de var länge sen man såg den serien...Tyckte inte om när hon dog:(

Har inte bloggat och sorry men har inte haft tid är sjuk med värsta hosta o förkylning och nästan alla prov är denna veckan och kämpar häcken av mig och snart är det betyg och fick reda på att jag har vg på idrott och blev skit glad:D men nästa termin MVG!!!!
Jag tror denna terminen kommer jag ha bättre betyg än förra men imorgon har jag värsta prov på matte och tors hemkunskap och so läxan på torsdag som jag fixade nyss blev tre sidor shiiooo!!!
Satt i två timmar för jävla so läxan och nu ska jag plugga på matte och sen sovaaa eller kolla lite på tv och jag har börjat se 90210 första avsnittet igår och den var bra och hinner inte se den dessa dagarna utan börjar på helgen :D
Vad har ni gjort idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback