What???!!!!

I nyheter som sannolikt kommer att sända vågor av förtvivlan hela teamet Robsten, Life & Style rapporterar att Robert Pattinson har övergett sin Twilight co-star Kristen Stewart-så att han kan ta upp med sin Remember Me co-star Emilie de Ravin.
"Robert mötte Emilie ett tag sedan och har alltid gillat henne," en insider berättar tidningen.
"Han är den som föreslås till producenterna vid toppmöte [samma produktionsbolag som ansvarar för Twilight serien] att hon skulle vara perfekt för Remember Me.
I den ursprungliga screenplay hennes del är skriven för en skådespelare av mexikansk härkomst." Och när R-Pattz säkrade en plats i filmen för De Raven-som delas upp med sin make, Josh Janowicz, strax före filmning började-Det tog inte lång tid för paret att utveckla kemi off-kameran liksom.
"Jag såg dem filmar på 2 juli, och de har tillsammans mycket, mycket bra, säger en spion. "På en punkt mellan tar de stoppas in i en affär för att få en drink tillsammans, de verkar gilla varandra mycket.
" Dessutom, när de två hängda tillsammans på Bowery Hotel i New York den 14 juni med R-Pattz's Twilight co-star Elizabeth Reaser, Reaser deras förhållande ur påsen med en felsägning, så att säga.






Jag mina ord::::
När var dem tillsammans ?
Han dejtade camilla belle och många andra men jag såg aldrig att han var med Kirsten på något annat sätt än vänskap.
Och jag fattar att dem menade att det inte finns någon chans att dem blir tillsammans men jo dem har hela livet.
Kanske nån gång.
Och plus alla vill att dem ska bli tillsammans och få små vampyrbebisar aahahahahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback