Om New moon....


Jag har väntat på new moon sen februari kan ni fatta att jag har sett den !
Faaan jag älskade filmen så många känslor man fick när man såg den, jag var nära på att gråta när edward lämnade bella och i slutet.
Kommer ihåg när jag läste boken så hatade jag bella för hon sårade jacob så mycket.
Men kan fortfarande inte fatta att jag har sett den.
Och jag säger er den är skit bra!!!!!
Alla klappade när den började och när jacob tar av sin tröja hör man typ skrik och sånt hahah.
Jag längtar till Eclipse och har hört att den kommer någon dag i juni eller juli så jag menar jag längtar till den.
Faaan skitt braaaa!!!!!
roligt att man längtar så mycket till något och sen så ger den bra resultat jag menar den får 11 av 10!!!http://sollis.se/wordpress/wp-content/uploads/2009/10/new_moon.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback