Twilight+new moon



Det är så 19/11 så kommer dem ha premiär på new moon och jag är skit arg!hahaah jag vet inte om jag ska gå på premiär men kanske andra dan eller ngt men måste se den i bio !Det är ett måste och jag säger er det finns kanske bara 20 platser i royal och shhhitttt vad många  som har bokat och så är det att twilight börjar 21.00 och att den är 2 timmar så slutar den vid 23.00 och då lägger dem new moon kanske 00.00 skkiiit balllt för er som ska se den premiär få se om jag också ska gör det om min syrra säger ja för det är hon som beställer men hon sa att vi ska se den på bio någon gång och  men ja får snacka med henne idag och jag vet att jag inte har bloggat och förlåt men min data har fått virus eller ngt ska kolla lite senare bloggar här i min syrras data så ja hon kommer döda mig men ne nu blev inlägget för långt och vi ses senare (K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback