Gänget i One Tree Hill är tillbaka Äntligen !

Säsongspremiär: Söndag 13 september 18:05
Har kanske skrivit det miljontals gånger men vet att jag kommer att missa men det vill jag inte så den 13 september 18.05 börjar One tree hill där vi kan se peytons bröllop och med mera...

.Det som är tråkiga är att Hilarie(peyton) och Chad(Lucas) inte kommer att vara med :(Tror att brooke kommer att vara huvudrollen efter att peyton har lämnat serien men måste skriva att  det kommer inte bli den One tree hill som förr utan Peyton och Lucas finns ingen bra one tree hill jag kommer att fortsätta se den för det har jag gjort i många år men om den blir för tråkig så kanske jag lämnar......

.Nej aahah men vi får se !!!!!!
Kom ihåg

Kommentarer
Sandra

mm håller med

2009-09-03 @ 21:29:15
Sanna

Tro mej den blir nästan bättre! Så sluta inte se serien! Jag har alla säsonger på dvd jag har sett om den om och om igen. Den blir aldrig lång tråkig.

2013-04-24 @ 21:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback