Va?!Aa just det ....

IGÅR
Fan kan inte fatta hur jag kunde missa So you think you can dance ...Min syrra igår när vi satt och kollade på en film på hennes dator så sa hon :
-So you think you can dance börjar nu. sade Sandy
-Va?Nej det är onsdag jag såg den inte igår så får se den på lördag.SADE JAG
-Jaha men e det inte ons...sade Sandy
-Men va tyst vill se filmen. sade jag
-Jaha som du vill .sade Sandy
Efter 2 tim

KL 24.00

-Den var bra sade min kompis och finalen är imorgon sade sandy
-VA?!är det TISDAG?
-ja Hallå!! var är din hjärna? hahahhaha sade sandy
-Men ååå faaan varför sa du inte




Ja TYPISKA JAG!
hUR KUNDE JAG glömma!Får se den på lördag:( orka hahaha

Kommentarer
sandy

hahahaha

2009-09-02 @ 18:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback