Paus!!


Har det så jävligt stressigt och hinner med inget!!!
Hade matte prov idag och vet att de inte gick bra:(!!!!(Hatar matte)
Och imorgon prov på Historia !och massor med läxor och skit i spanskan!!
Och Biologi prov på jävla fredag!!Hur ska jag faan hinna????
Och Nationella nästa vecka och så ska spansk läraren fixa ett prov till oss:(
Kan man inte bara ta ett paus!
De går tyvärr inte!känner mig helt stressad!Önska man kunde pausa tiden som man pausar mitt i en film!
Längtar till sportlovet kanske reser någonstans men kan fan inte vänta!
Hur orkar ni med allt ?Jag orkar inte och när jag inte orkar så ger jag upp på allt!och de är dåligt!
Men de roliga med den här veckan var att jag började Streetdance
Det var skit roligt men så jävla svårt o hänga med!
Jag har skrivit på bloggen ngn gång att jag har velat dansa som dem i  SYTYCD och nu provar jag och det är skit svårt!!E det  inte så JULIA?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback