Eclipse Imorgon:)

Eclipse imorgon!!!!!Eclipse imorgon !!!!Eclipse Imorgon kommer att säga om det flera gånger haha.
Kan inte förstå att dessa månader har gått så fort allt har gått så jäkla snabbt jag kommer ihåg när jag längtade som fan. Och kommer sakna dem tiderna då jag och Halima kollade in dem nya trailers och bara gapade när vi såg Jacob lol :)
Men det är inte över Halima vi kommer att fortsätta ;)

Men jag undrar hur den kommer att vara för Tredje boken är min favorit och jag vill inte ha höga förväntningar och så är den inte lika bra??Men tror att den kommer att vara den bästa av alla filmerna?
Längtar som bara den!!!





SPOILER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!








Love them!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback