Varför jag är Team Jacob!



Ibland frågar mina vänner varför jag är Team jacob för alla dem är Team Edward förutom du Halima:)

Men jag tycker det är svårt o förklara för jag är inte sån Team Jacob för att han är snyggare än Edward nej och inte för att han har six-pack och inte Edward -NEJ !!!
Jag är Team Jacob för jag vet hur det känns för honom jag har läst böckerna och jag var absolut Team Edward i Twilight men i andra boken så förstod man om Jacob och han är den personen som gör allt för en vän och jag hatade bella i tredje boken allvarligt talat och i andra också, Hon utnyttjade jacob på ett sätt att hon behövde honom för att hon skulle glömma Edward men sen då alice kommer tillbaka så sårar hon honom flera gånger genom att säga att hon inte behöver honom längre och det sårar en.
Och när jag såg New moon i bion så var jag så nära på att gråta när hon sa till Jacob att hon kommer alltid välja Edward och jag bara shiit.
Och jag vet att det är svårt för bella men tycker det är synd för jacob och plus att hon passar mycket bättre med Jacob dem är söta tillsammans än med Edward som är torr som jag vet inte vad.

Men ibland så vill jag på något sätt att hon ska vara med Edward och ibland med Jacob så då är jag Team switzerland ???

Spoiler
Nej jag vet att jag är Team Jacob men i fjärde boken så sprack det liksom man kan inte vilja att han ska vara med henne när hon är förändrats
Och att han kommer att förälska sig i hennes dotter jag menar hmmm.

Så det är litte sammanfattning till varför jag är Team Jacob eller Team Switzerland vet inte är liksom hit och dit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback