Kronprinsessan Victoria och Prins Daniel


 Kalla mig galen?
Nja jag har suttit hemma hela dagen och kollat på kronprinsessans bröllop och jag bara älskade paret och det var helt värt  att se och jag måste säga att prins Carl phillip är så himla snygg >haha
Jag såg hela och jag älskade allt och tyckte om när dem kysste varandra när dem stog där ute och väntade på hästvagnen och när dem åkte på båten som är så vacker och hennes klänning som är så enkel och fin.
Det bästa var talen när Prins Daniels pappa pratade och när Prins Daniel själv sa sitt tal och den var fin.

Tårtan var så stort tre meter lång och den verkade vara så himla god och det sista jag vill tilläga  är att jag hoppas dem har ett bra liv båda två!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback