Taylor lautner&Kristen stewart kommer till stockholm!!!!!!!!!!!

Tayor Lautner och Kristen Stewart kommer – men inte Robert Pjag tror att alla har fått reda på det idag,det stog överallt nästan när jag fick reda på så blev jag jätteglad för jag vet att jag ska till stockholm men så när jag ser när dem ska hit blev jag besviken:(:(:(:
det är ju den 21 juni!!!!!!!
Varför kunde dem inte komma till malmö??Stör mig på det faktiskt men på något sätt ska jag övertala mina föräldrar och måste dit!!!!
Robert pattinson ska inte komma hit men hallå det är ju fortfarande TAYLOR LAUTNER och KRISTEN STEWART undrar hur den dagen kommer o vara!shiit

Här kan ni läsa om det!

Kommentarer
Anonym

haha

2010-06-03 @ 13:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback