Vem passar Joe Jonas med?Ashley Greene eller Demi Lovato?

ashley-greene-drives-joe-jonas-crazy-to-keep-him-interested-olsen-twins-news-com-315x315.jpg

Joe Jonas&Ashley Grenee                             Joe Jonas&Demi Lovato


Som ni säkert vet så var Joe jonas ihop med Demi i några månader och gjorde slut med Demi och just nu är han ihop med Ashley Greene och Demi har hoppat av sin Turne med The jonas brothers och ska få hjälp och i vissa skvallerhemsidor tror dem attt det handlar om att avundsjukan tär i sönder Demi??
Kan det vara så???

Och vem tycker ni borde vara med Joe?
Demi eller Ashley?



Personligen tycker jag att Joe inte förkännar Demi alls!
Jag vet inte vad och varför dem gjorde slut och så men han blev ihop med Ashley typ en månad efter han gjorde slut med Demi? Vet inte men tycker att han inte förkännar Demi, dem passar inte!


Kommentarer
J I L L I Z

sv: spännande blogg :D hehe

2010-11-04 @ 20:53:24 | http://jilliz.blogg.se/
Anonym

Hej! Kika in på min blogg och handla nåt fint smycke till dig eller till någon du håller kär i julklapp? just nu 15% hos min sponsor hoofstore, ex ett par smycken kostar 39kr och du får rabatten så kostar dem bara 5kr! billigt va?:) men obs erbjudandet är bara tills imorgon så skynda på! obs kommentera i inlägget ifall du handlar nåt så blir jag glad :D // Kristin!

2010-11-04 @ 21:52:12 | http://kriistiinjonsson.blogg.se/
sanndi

Med Ashley Greene för kolla så mycket snyggare han blev med Ashley:p

2010-11-04 @ 21:56:28 | http://sanndi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback