Jag vill ha hjälp från er!

Okej jag har tröttnat på min blogg alltså jag skriver om samma kändisar hela tiden vill skriva om andra men kommer inte på några.
Typ någon musikband eller någon serie  från typ 90 talet och sånt och vill ha hjälp från er att typ säga till mig , göra så att jag blir intresserad.
Typ vad som helst  från turkiska serier till kinesiska alltså vill kolla på något nytt.

Kom igen säg till mig!Typ förra gången så fick jag reda på Lara flynn boyle typ lite mer om henne.

TELL ME!!


Kommentarer
Ina

Du kan skriva mer om Harry Potter inte för att jag är gillar filmen men kul att veta nåt extra om skådisarna där:)

2010-10-05 @ 18:58:20 | http://inasdag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback