Mina känslor för dig <3

 

Mina känslor för dig.

 

Jag känner mig glad när jag ser dig, glädjen fyller mig ända ner till tårna, mina läppar formas till ett leende, leende som håller kvar länge.

Sorgen försvinner bort från världen till ett annat mörkt ställe, vilket gläder mig mer, dina läppar mot mina gör mig varm, säker på att du är den för mig och den enda som kommer kyssa dessa läppar.

Känslan av friheten närmar sig när du kramar om mig, känslan av trygghet när du säger att du älskar mig och håller om mig, bryr dig om mig och älskar mig på rätt sätt.

Känslan som gör mig arg på dig för att du gör mig besviken ibland vilket gör mig irriterad över att den mörka och onda världen kommer fram till oss och vi orkar inte stötta bort den som vi brukade göra när vi var starka tillsammans när vi var en i två kroppar. Mörka och den onda världen faller på oss och vi blir arga och börjar hata varandra och splittrar oss vilket gör den underbara världen där man kan flyga, göra vad man vill försvinna framför våra ögon och vi släpper taget om den och det gör inte bara mig ledsen men även dig men vi bryr oss inte för den onda, mörka världen har förtrollat oss och vi kommer inte undan.

 

Men den dagen när jag vaknade av en dröm en dröm som gav mig hopp som du brukade ge mig, hopp om att den världen fortfarande finns kvar och vi ska kämpa och göra allt för att nå dit, till det vackra och underbara världen där vi hör hemma till.

För du vet att vi är en och inte fler av oss kan bli fler, vi gör allt bra tillsammans, vi har gjort allt för att undvika det svåra och vi gör om det och kämpar och når dit.



Kommentarer
Ina

SV: såg det:)

kram

2011-02-04 @ 21:14:23 | http://inasdag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback