The words of freedom...

Jag far upp av mina vingar som jag inte visste fanns, upp i luften, molnen och vinden blåser sakta och försiktigt. Jag öppnar mina armar och vill känna vinden ända ner i själen, jag blundar och känner hur vinden och luften stormar in i mina lungor och ut. Känner mig fri, fri från denna onda värld och upp ska jag möta dig. Jag har längtat, längtat så länge för att kunna hålla om dig, kyssa dig, säga dem tre orden jag aldrig sagt till dig.


Kollar ut från fönstret och andas in den ljuva doften av luften som bara jag kan känna, doften av frihet som ingen kommer att kunna känna, vinden som slår mig i ansiktet och det känns härligt och underbart att veta att ingen kan skada mig, det här ögonblicket varar för evigt.

Evigt känns så kort och snabb och även full av glädje o hopp men av sorg och besvikelse men inte i denna världen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback